27 Eylül 2012 Perşembe

BENİMLE GELMEK İSTEYEN VAR MI?

Hastane günlerinden sonra hepinize merhaba, hatta hayata merhaba. Annemin dizine protez takılmasını için yapılan ameliyat başarılı geçti. 12 gün hastanede kaldıktan sonra evimize gelebildik. Kabus gibi 12 gün. Ooffff... Annemin ille devlet hastanesinde ameliyat olacağım diye diretmesi bize çok fazla sıkıntı yaşattı;  ayyy hangi birini anlatayım ki, neymiş doktoru buradaymış, başka yere asla gidemezmiş. Zaten ben Maya'nın hastalığında devlet hastanesinin sıkıntılarını çekmiştim, ama mecburdum,  çünkü bayramda doktor yoktu. Ama  annem inadından  tercih etti.  Odalar minicik, 3 kişi 3 refekatçi ve sandalye tepesinde geçen bir ömür. Daha çok rezillliği var ama ben bu kadarını anlatayım siz anlayın:)) Hala gülebiliyorum çok şükür,  neyse şu an herşey yolunda diyelim. Hemen başka bir konuya geçiyorum.  Ben Bursa Anatolium Kadınlar Kulubüne üyeyim  ve arada çeşitli etkinliklere katılmaya çalışıyorum; ama ne yalan söyleyeyim, son zamanlarda katılamıyorum,  bir akslik oluyor,  kızımla zor oluyor. Buradan sizlere bir duyuruda bulunmak istiyorum:  28 Eylül Cuma günü saat 17:00'da Anatolium Kadınlar Kulübü örgü atölyesinde buluşuyoruz. Atölyede yapılacak tüm çalışmalar kimsesiz çocuklara sizin adınıza bağışlanacak. Eğer siz de katılmak isterseniz  Anatoliuma bekliyoruz, ben gideceğim kısmetse. Hatta bir iki birşeyler ördüm bile, diyorum ve hooooop hemen pratik ama çok lezzetli bir tarife geçiyorum. Bu arada kızımın tokası da kareye girdi o eksik kalmasın :)

MALZEMELER
 3 yumurta
 1  buçuk su bardağı toz şeker
 1  su bardağından 1 parmak eksik  sıvıyağ
 1 su  bardağı süt
 2 buçuk  su bardağı un
 1 paket kabartma tozu
 1 paket damla sakızlı vanilya

HAZIRLANIŞI
İlk olarak yumurta ve toz şekeri birkaç dakika mikserle çırpın, süt ve ayçiçek yağını ilave edip karıştırın;  un, kabartma tozu ve vanilyayı da ekleyip pürüzsüz bir karışım elde edene kadar çırpın. Son olarak kek kalıbına döküp 180 derecede 40 dakika pişirin. Afiyet olsun:))

1 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım :) Aslında bugün ben de anatolium a mı gitsem diyordum. Henüz karar vermedim ama gelirsem orada görüşürüz :)

    Ellerine sağlık bu arada kek gerçekten çok pratik ve de lezzetli gözüküyor...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil