20 Nisan 2013 Cumartesi

NE YORULMUŞUM AMA...

Ne yorulmuşum ama,  o günden beri kendime gelemedim...  Öncelikle herşeyi ben yapmalıyım dedim, ama demez olaydım,  çooook zaman aldı, bir dahaki yıl herşeyi hazır yapacağım. Hatta evde olsun dedim, eşim olmaz cafede  yapalım dedi;  iyi ki onu dinlemişim, yoksa şimdi size buradan sesleniyor olamazdım.  Yukarıdaki resim, oturdum kendim yaptım.  Ne deniyordu, DIY... Fakat parti sonrası çekilmiş bir resim, o yüzden deforme olmuş durumda. Kartonlar Ikea'nın  hediye paketi diye satılan  ürünü;  harfleri de şablonla keserek yaptım; beyazlar ise, hani bardakların altına koyuyoruz ya, kağıt dantelimsi, o  işte. 
Bu da huysuz kızım. Bir tane foto yok, hiç yerinde durmadı, kimse ile muhatap olmadı; son dişleri çıkıyor, ama çok yavaş çıktığı için hep bir huysuzluk durumu var. Eee biraz yaramaz da. Kıyafetimiz C&A'den.  Herşey de Hello Kitty olmalı...

Kurabiyeler  her zamanki gibi benim  eserim. Şeker hamurunu sevmememe rağmen,  mecbur yapılıyor.  Pastayı kendim yapmadım, hazır, ama şeker hamurlu değil. Bildiğiniz kremalı klasik bir pasta, üzerine Hello Kitty resmi basıldı.
Magnetları kendim yapmak istemedim; terzi kendi söküğünü dikemez hesabı, bu defa hazır olsun dedim. "http://www.fotomagnet.net" adresinden sipariş verdik. 24 saatte elimize ulaştı, çok şaşırdım bu kadar kısa zamanda gelmesine. Çok güzeldi, üstelik  fiyatları da çok uygun ve ayrıca tamamen siz tasarlıyorsunuz.   Kesinlikle tavsiye ederim.
Veeee bir de o kadar yorgunluğun üzerine, kalktım İstanbul'a hecka ile 7. blog yazarları
blog buluşmasına gittim.  Diğer buluşmalar sanki daha hareketliydi yada ben bu defa çok sıkılgandım. unutmadan  söylemeliyim  buradan emeği geçen tüm arkadaşlarımıza sponsorlara teşekkür ediyorum Fotoğraftaki arkadaşlarım zaten Bursalı bloggerlar;  ben sadece bu buluşmada  Derya ile tanıştım, dahaa önce tanışma fırsatım olmamıştı, tanıştığıma da çooook memnunum. Bu arada  Derya arkadaşımızın  4 Mayısta  düzenleyeceği  buluşmaya herkesi bekliyoruz. Başvuru için deryayla.blogspot.com" adresine bakabilirizsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder