16 Eylül 2011 Cuma

AH CANIM BLOĞUM

Uzun zaman olmuş bloğa girmeyeli, giremeyeli; çünkü bağlantıda bir soru vardı. ttnet ile ahbap olduk sorun çözülene kadar. Öncelikle Bursaya en sonunda döndük, evime kavuştum ve kendimi hemen dışarı attım. Ikea, Leroy Merlin, Anatolium, Zafer Plaza, Kahve Dünyası, Watsons, Paşabahçe ve daha sayamayacağım birçok yeri gezdim. Alacaklarımı aldım; aklımda kalanları almak umudu ile şimdilik  turumu  tamamladım. Ama ne çok yoruldum. Eeee, insan  uzun zaman uzakta olunca böyle oluyor; insanın gözü dönüyor. Bugün hadi bu da elimde bulunsun diyerek aldığım rimellerden biri, ama bugüne kadar aldığım  mucizelerden biri, diyebilirim ki, kesinlikle tavsiye edeceğim ürün, Rimmel marka. Watsons'da şu sıralar indirimde. Benim hiç kirpiklerim yoktur ve deli gibi rimel alırım. Genelde Maybelline'in rimellerini tercih ederim tombik fırçalarından dolayı. Ama bundan peeeek memnun kaldım. Bu gece herhalde rimelime sarılır uyurum. Birde şunları  aldım  hiç ojem yokmuş gibi: Pastelin çatlayanları, ne güzel öyle, ben çatladım onları görünce, görsellik harika; ve Golden Rose marka ojeler de çok iyi. En iyisi siz gitmişken onlara da bakın alın alın alın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder