7 Mart 2012 Çarşamba

BUNLAR ÇOOOK ŞEKER AMA...!




bu aralar ben  dikişe merek saldım ama makinem bile yok hem olsa bile makine ile  dikiş dikmeyi bilmiyorum ki acaba kendime uygun bir şey alsam daha sonra ustalaştığım da bir singer sahibimi olsam.  ben keçe işi ile uğraşıyorum   tamamen el işi elde dikiyorum aynı zamanda tütü yapıyorum ama sipariş olduğu zaman sipariş üzerine çalışıyorum.  çevremde tanıklarım biliyor  yani pasaja falan hiç girmedim  cesaret edemedim  ilerleyen günlerde sizlerle yaptıklarımı paylaşırım.   ama bir sitede çooook güzel şeyler buldum daha önce bahsetmiştim ben çocuk ruhluyum  hello kitty betty boop hayranıyım  bu arada ben küçükken hello kity musti diye biliniyordu ben mi yanlış hatırlıyorum???    


resimler kaynak : hello kitty hell

3 yorum:

  1. bence hic durmadan basla dikisi! ilk baslarda istedigin gibi olmasada sakin yilma. sorun olursa yardimci olurum elimden geldigince ;)

    YanıtlaSil