29 Mart 2012 Perşembe

KIZIM BONCUĞUM SARIBÖCÜĞÜM İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ HAYATIMIZDASIN ...







KÜÇÜCÜĞÜM DOĞALI TAM 1 YIL OLMUŞ. OYSA Kİ BANA ÇOK UZUN YILLAR OLDU GİBİ GELİYOR. İLK GRUP FOTODAKİ BİBERONLU OLAN DOĞUMDAN 1 SAAT SONRA; DİĞERLERİ DE  1 GÜN SONRA ÇEKİLDİ. O KADAR TATLIYDIKİ... DAHA ÖNCE DE BAHSETTİĞİM GİBİ, ŞEKER PROBLEMİMDEN DOLAYI HİÇ EMZİREMEDİM. BUNUN EKSİKLİĞİNİ YAŞIYORUM. İLK KUCAĞIMA VERDİKLERİNDE, İLK GÖZÜMÜ AÇTIĞIMDA, BU ÇOK KÜÇÜK DEDİĞİMİ HATIRLIYORUM. VE İLK GÜNLER ÇOK ZORLUK ÇEKTİĞİMİ... SAĞOLSUNLAR, BANA PEK BIRAKMADILAR, AMA DAHA ÖNCE HİÇ ÇOCUK GÖRMEDİM, BAKMADIM. ŞİMDİ O GÜNLERİ HATIRLIYORUM DA... HEYY GİDİ GÜNLER HEYYY DİYORUM. KÜÇÜK KUZUMUN DOĞUM GÜNÜNÜ 1 HAFTA ÖNCE ANNEANNEMLERDE KUTLADIK. BAŞKA ŞEHİRDEYDİK, AMA BURSAYA DÖNMEK ZORUNDAYDIK. SONRAKİ RESİMLER  O DOĞUMGÜNÜNE AİT. KÜLKEDİSİ 2 FARKLI TÜTÜ GİYDİ. BUGÜN İSE BURSA'DA TEKRAR KUTLADIK. CUMARTESİ İSE BİR DAHA KUTLAYACAĞIZ. 40 GÜN 40 GECE GİBİ OLDU, AMA  OLSUN. KIZIMA SORACAK OLURSAK, UMRUNDA DEĞİL. O  PASTA YEME DERDİNDE FOTODA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ. KÜLKEDİSİ  PABUCUNU BİLE MERASİMLE GİYİYOR. ANNECİĞİM, SARIBÖCÜĞÜM, SANA SAĞLIKLI, MUTLU, BİZİMLE  DAHA NİCE YILLAR DİLİYORUM...

5 yorum:

  1. Nice mutlu, sağlıklı yaşları olsun boncuğun :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah tavşan kostümüde çok güzelmiş. Kız çoçukların böyle süslü kokoş halleri çok güzel. tütüsüde çok havalı. maviş gözlerine maşallah. Allah hem yavruna hem sizlere sağlıklı bir ömür nasip etsin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. dilekleriniz için teşekkür ederim hep kızım olsun istedim kokoş kokoş gezelim saçlarını hergün farklı bir model yapayım açıkcası onunla oyuncak bebek gibi oynamak istedim ama neredeee kızım saçını bile taramama izin vermiyor ne diller döküyorum ama nafile.... güzel olduğu kadar huysusuz da:))

    YanıtlaSil
  4. Oyy çok tatlı bu maşallah :)

    İlk resimlerinden sonra esmer bişi çıkıcak sandım o da ne boncuk gözlü bir civcik bu ay yerim onu ben :)

    Sağlıklı, mutlu nice yaşlara :)

    YanıtlaSil