6 Mart 2013 Çarşamba

HASTA AŞ BIRAKMAZ TASTA VAR YA O BENİM İŞTE


offfff  biz hala iyleşemedik ne gripmiş laf arasında şunuda söylemeden geçemeyeceğim tavuk suyu çorba bile içtim ki hiiiiç sevmem  tart falan da hak getire .olmuyor iyileşemiyorum tam bitti derken sanki yeni oluyormuşum gibi hooooop başa dönüyorum. tabi ben yine de durur muyum  bu defada mekan değiştirdim  Bursa'dan Aksaray'a geldim belki iyileşirim umuduyla ama neredee... daha beter oldum  neyse durum hala bu birazda Aksaray havası alalım bakalım .  size tchibodan bahsetmek istiyorum sıklıkla ziyaret ettiğim alışveriş yaptığım bir yerdir  hatta eşim  reklamlardaki gibi bunu nereden aldın  aaaa o kahveci değilmi diye  kahkahayı patlatır artık bu esprinin süresi geçti  ama  o hala farkında değil ;))bu  defa ki temayı paylaşmadan geçemeyeceğim.  her şey çok şirin  hepsi benim olsun hepsi hepsi hepsi diye kendimi kaybediyorum. siz bana bakmayın grip ağır geldi ondan  ondan.  ben en çok lolipop kek makinasını beğendim .umarım Bursa'ya en kısa zamanda dönerim  http://www.tchibo.com.tr     siz benden önce ziyaret edin .bu arada yorumlarınızı okuyorum herkese çok teşekkür ediyorum sanmayın cevap yazmıyorum YAZAMIYORUM   yazmayı BİLMİYORUM  genelde telefonla giriyorum ve elme yüzüme bulaştırıyorum   diğer türlü  kızım bilgisayar ve ben köşe kapmaca oynuyoruz  o uyumadan birşey yapmak pek mümkün değil  şimdilik  size kendimden kısa bilgi vermişim ne düşük çenem var pek kısa da yazmamışım ya aman uzatmıyorum  en kısa zamanda buradayım  görüşürüz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder