27 Temmuz 2013 Cumartesi

Sağdan Soldan, Buyrun Buradan...



Tatilimiz bitti sonunda. Döndük. Kızım çok mutluydu, henüz denizi çok sevmese de. Geçen seneye göre biraz daha alıştı sanki; sorduğumuz zaman, deniz soğuk üşüyorum, diyor. Haksız da sayılmazdı. Gerçekten bu yıl Didim biraz soğuktu, aynı şeyleri başakaları da söyleyince, bu da bizim şansımıza herhalde dedim. Yine de çok keyifliydi, kızımın yüzünden belli olmuyor mu?
Hemen döner dönmez, bu şirin  tablocukları yaptım. Fon kağıdını, Bursa'da yaşayanlar bilir, BKM'den aldım. Baykuş ve Cup Cake'leri  peçeteden kestim, yapıştırdım, çok şirin oldular sanki, değil mi?
 Bunlar ise Leroy Merlin'den. Görür görmez bayıldım. Onlar da  mutfağımı şenlendiriyorlar artık. Üstelik Leroy Merlin'de şu sıralar indirim var. Değerlendirin.

 Bu Temel Reis ve Safinaz ise anneciğimin eseri. Torununa çim adam ve  madam  yaptı;  ne kadar da tatlı. Bir o kadar  farklı. Ancak daha sulamadık. Bakalım ortaya ne çıkacak?  Annem, ellerin dert görmesin kuzuuu... 

Şimdilik bu kadar, en kısa  zamanda görüşelim.

2 yorum:

  1. kizin coook tatli,yerim ben onu,,ne kadartatli 1 sey,kizlara bayilirim,benim 2 tane oglum var,hep kiz istemisdim amma kismet,sukur Allahima saglikli esas da saglikli olmasidir benim icin,canim blogun da guzel beklerim ben de rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. baykuşlu tablolar çok şirin olmuşş :)) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil