19 Temmuz 2013 Cuma

MERAKLI MİNİKTEN GİRİP TUVALET EĞİTİMİNDEN ÇIKIYORUZ



Bugün size  Maya'dan seçmeler sunacağım. Her anne yaz gelince tuvalet eğitimi vermek ister. Ben de bu düşünce ile hareket ettim ama henüz başlayamadım. Aslında Maya 1,5 yaşından beri söylüyor ama  ben cesaret edemiyorum, korkuyorum: ya yolda, geldi derse ne yapacağım, ya uzun yolculuklarda söylerse ne yapacağım diye. Uzman biraz geç kaldığımızı söyledi. Başlayacağım  en kısa zamanda. Kızım 2 yaş 3 aylık. Tam zamanı diye düşündüm, araştırmalara başladım. Önce Joker'den Potette portatif lazımlık almak istedim, fakat mağazada da internette de de stok tükenmişti. Beni sardı bir telaş. Neyse ki Mothercare'den buldum aldım. Yanında yedek poşetlerini de almanız gerekiyor, poşeti  takıyorsunuz, içinde jel bir ped var, sıvıyı emiyor, sonra çöpe  atıyorsunuz.
Önce ev için  lazımlık aldım, sonra ya yolda derse ne yapacağım diye bir de  portatif lazımlık aldım. Alıştırma kilodu  ve bir kaç tane çamaşır; hazırlıklar tamam. Umarım en kısa zamanda bu sorunu çözüme ulaştırırız.

Bir de bir kaç aydır Pepee  dergisini alıyoruz. Hiç sevmesem de kızımın ısrarlarına dayanamıyoruz, ama  bizim tercihimiz Tübitak'ın Meraklı Minik'inden yana. Gerçekten çok kaliteli bir dergi, kızım henüz çok anlamasa da, benim bile okuyasım var:))  mutlaka alıp okumanızı okutmanızı tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. Meraklı minik bizim favori dergimizdi ,hatta hala alırız tuvaleteğitimi için hiç korkma bir ay zorluk çekersiniz sonrada çocuklar onu öyle güzel rayına oturtuyor ki.kolay gelsin Mayayı de seni de kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. umarım dediğin gibi olur ve çok çabuk atlatırız bu sorunu iyi dileklerin için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. Benim bıdık 21 aylık..ben de yakında ufak ufak başlarım..
    meraklı minikten arkadaşım da çok memnun..ben hiç almadım daha..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil