9 Mart 2014 Pazar

Bursalı Blog Yazarı Olmak ya da Olamamak, Herhalde Bütün Mesele Bu!

Öncelikle belirtmeliyim ki, artık Bursalı bir blog yazarı olamayacağım; çünkü Bursa'dan ayrılıyorum. Zaten bugüne kadar oldum mu, onu da bilmiyorum. Blog takip etmeyi seviyorum, ama yazma konusunda o kadar başarılı değilim. Çabaladım mı? Evet! Diğer bloggerlarla  kaynaşmaya çalıştım mı? Evet! Başarabildim mi? Hayır! Biraz da benden kaynaklı  aslında. Tanışıp konuştuktan sonra oldukça samimiyimdir ama basta çok mesafeliyimdir.  Aman her neyse işte. Olmadı, olduramadım; sevemedim bazılarını; tutmadı elektriğimiz. Kısacası soğudum. "...-miş" gibi de yapamam. En son bir etkinlik vardı ve davet edilmedim. Ama zaten gidebilmem mümkün değildi, kursum  vardı; yine de gitmek isterdim, çünkü yalnız gitmeyi düşünmüyordum. Ne olursa olsun insanları olduğu gibi kabul etmeyi, parti ve statü meselesi haline getirmeden  insan olarak sevebilmelerini  istiyorum.  Blog dünyası sadece size ait değil unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder