15 Eylül 2012 Cumartesi

HER EVE LAZIM BUNLAR ...


"Sevgili anneler ve anne adayları" diye mi başlayım yazıma; dur bak, bilemedim şimdi. Kendimi kapıya gelen tencere tava satıcılarına benzettim, ama lafa nasıl başlayayım yaa. Şu bahsedeceğim ürün diyeceğim  mecburen, neyse işin şakası, size bebeğimi büyütürken nelerden faydalandım, biraz bahsetmek istiyorum. Üst tarafta görülen kitaptan oldukça faydalandım, hatta  piyasadaki en iyi kitap diyebilirim: bakımından yemeğine kadar her türlü bilgiye ulaşmanız mümkün. Oldukça yardımcı oldu bana, hala da faydalanmaya devam ediyorum ve uzun bir zaman da edeceğim gibi gözüküyor. Alltaki kitaplar ise bebeğinizin ilk konuşma seslerini çıkarmaya başladığından itibaren almanız gereken bir dizi kitap. Fakat kızım Maya bu kitapların hepsini yaladı yuttu kızım,  yani bildiğiniz yedi, kemirdi, yırttı attı. Henüz birşey anlamadığından  sanırım,  ama çantada  taşıması çok kolay  olduğundan biz bunu tercih ettik, yoksa  diğer çeşitlerine de bakmanızı tavsiye ederim. Tekrar alınacaklar listesinde  ilk sırlarda yer alıyor. 


Pişik için alınacak ilk krem "Bepanten," ama sanırm onu bilmeyen yoktur.  İkinci sırada ise "Sebamed " yer alıyor, hem nemlendirici olarak da kullanabiliyorsunuz, pek memnunum.  Bu arada  biz "Dalin"in kremli  olan şampuanını kullanıyoruz, sanırım aramda duygusal bir bağ var, ben de onu kullanırmışım, ondan dolayı galiba.:)) Bir de "Nive" var ama biz pek sevemedik.


Veee işte günün bombası. Her eve  mutlaka lazım ürün. "Braun" ateş ölçer, üstündeki zımbırtı da kabı. O olmasa olur  mu? Olur herhalde ama muhafaza açısından  lazım. 2 saniyede ateşi kulaktan kesin bir şekilde ölçüyor. Mutlaka  almanızı öneririm, diğerleri ile çocuğu zaptetmek çok zor.

Son olarak yine üstte görülen ve hiç bir zaman anlam veremediğim (ama her anne adayı gibi bir heves aldığım) ürün ise mama ısıtıcı. Dediğim gibi, bir hevesle aldım, ama hevesim kursağımda kaldı. Saçma, çookkk saçma. Mamayı koydum, 20 dakika ısınmasını bekledim. Anlamadığım olay, kısık ateşte kahve mi pişiriyorum, agır ağır...  Kutusuna koydum, bir köşede bekliyor. Ben mamaları cezve ile ısıttım: demek ki neymiş, bildiğin usulden şaşmayacakmışsın. Tavsiye etmiyorum, çok gereksiz bir ürün. Önümüzdeki günlerde yine size  naçizane tavsiyelerim olacak, ama sizlerden öğrenmek istediklerim de çok.  Bu günlük bu kadar... İyi hafta sonları diliyorum.

1 yorum:

  1. merhaba:)
    bloğunuz çok güzel

    bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil