29 Mart 2013 Cuma

SUSAMLI MELEMEN ODA NEYİN NESİ Mİ? HİİİÇ BEN UYDURDUM

nasıl yorgunum anlatamam  bugün tam anlamı ile bittim desem doğru olur 10 çeşit  tamamladım   artık parti için sabırsızlanıyorum  aslında 29 mart fakat hafta sonuna yapalım diye 1 gün gecikmeli olacak. eeee tabi bu kadar işin arasında ne yemek yaptım menemen  mi melemen mi bak şimdi bilemedim  .ama nasıl lezzetli oldu anlatamam evde yenmiş büyük bir paket susamlı çubuk krakerden  kalan susamlar vardı kıyamadım atmaya bir avuç dolusu  bende onu kattım içine  ama çoook lezzetli oldu sizde yerseniz atmayın deneyin bak pişman olmayacaksınız   bana bugün kolay gelsin o zaman tarif mi ? 
aman yinede yazayım hadi  okadar yoğunum ki çayı bile şipşak yaptım

3 domates
6  biber
2 yumurta
biraz sıvıyağ
1 tatlı kaşığı  salça
 biraz isot
 karabiber  ve  varsa susam  hani kırıntı kalan falan varsa :)))
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder