8 Mayıs 2014 Perşembe

İstanbulda Bir Güzel İstanbul Kadar Güzel, demiş Kayahan

 Merhaba. Yine ben etkinliklerde ve buluşmalarda geziyorum kuş misali, bir orada bir buradayım. Bu  aralar  her gün  bir  davetteyim. Neden?  Çünkü  Bursa'dan ayrılacağım için  her günü değerlendiriyorum. Neyse, Bursa'dan ayrlık konusunu daha sonra ayrıntılı bir şekilde anlatırım.

 Yine,  çok sevdiğim blogger arkadaşlarımın, Sevil (bir demlik sohbet) ve Hilal'in (http://sagliklimutfak.net/) düzenlemiş olduğu "Yediden Yetmişe  Blog Yazarları  Buluşması"ndaydım.

 Sabah Bursa'da 5:30'da otobüse bindim. Ne kadar gözü kara bir bloggerım ben yaaa, hayret ediyorum kendime!

Gayet güzel bir  buluşmaydı. Yeni insanlar tanıdım, onlarla arkadaşlık kurdum; daha önce tanıştığım arkadaşlarımla  tekrar karşılaştım.  Biraz yol yorgunluğu ile  sessiz kalmış olabilirim. 
Buluşmadan sonra hemen Bursa'ya dönmeyi planlıyordum. Biletimi de almıştım.  Ama   sevdiklerimi  görmek adına  1 gün daha kaldım İstanbul'da. Bu keyifli  buluşma için  tekrar teşekkür ediyorum  ve bizi yanlız bırakmayan sponsorlara ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder