4 Kasım 2015 Çarşamba

FLAŞ FLAŞ FLAŞ... PRİL ETKİNLİGİNDE TRABZONLU BLOGGER'LAR AÇELYA AKKOYUN İLE BULUŞTU

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, Gümüşhane'de bulunmama rağmen nasıl Trabzonlu blogger oluyorum? Çünkü Gümüşhane'de bildiğim kadarıyla blogger yok benden hariç. Yarı Gümüşhaneli yarı Trabzonlu blogger oluyorum. Neyse  lafı uzatmadan size geçtiğimiz haftalardaki muhteşem bir etkinlikten bahsetmek istiyorum. Açıkçası artık Bursa'dan sonra pek etkinliğe katılacağımı düşünmezdim. Davet geldiğinde  nasıl sevindim anlatamam. 
Evimizin vazgeçilmezi "Pril" ile ilgili harika bir organizasyon. Etkinliğimiz "Trabzon Grand Zorlu Otel"de başladı. Hakikaten lezzetli yemekleri ile bizi ağırladıkları için  "Grand Zorlu Otel"e teşekkür ediyorum. Açelya hanım o gün rahatsız olmasına rağmen aramıza katıldı ve gülümsemesi yüzünden hiç eksik olmadı. Gerçekten samimi, zarif bir hanımefendi kendisi. Yakından tanıma fırsatı bulduğum için şanslıyım. Bu arada (sanırım) Trabzon'da pek fazla blogger  olmadığı için birkaç blogger katılabildi etkinliğe. Biri yılardır takip ettiğim "Leylanın Kahve Dükkanı"ydı.  O da Açelya hanim kadar zarif  bir bayan;  tanıştığım için çok mutlu oldum kendisiyle. Artık biliyorum ki Trabzon'da bir blogger arkadaşım var. Otel'deki yemek ve sohbetten sonra, "Trabzon Varlıbaş Alışveriş Merkezi"nde kurulan Pril etkinlik alanına geçtik. Trabzon'un hamarat hanımları bir yarışmaya katıldı (Bulaşıkları makineye yerleştirme yarışması). Son derece güzel vakit geçirdim. Dahası bir röportaja bile katıldım.
Bu son derece keyifli gün için Pril'e, Açelya Akkoyun'a ve tabii ki de davetleri için Med Partners Ajans'tan Müge hanıma bu güzel organizasyona katılma fırsatı sunduğu için, teşekkür ederim.
Yeni etkinliklerde buluşmak dileğiyle.













***

1 Yıllık Pril Kazanma Şansı
@PrilTürkiye Instagram hesabını takip edip, fotoğrafınızı #enhamaratbenim Hashtag'i ile @PrilTürkiye'ye mention'layarak paylaşarak yarışmaya katılabilirsiniz. 

***

BASIN BÜLTENİ, 21 EKİM 2015

Henkel’in bulaşık deterjanlarındaki öncü markası Pril ve marka yüzü Açelya Akkoyun, Trabzon’da hamarat hanımlarla buluştu.

Pril Türkiye’nin Hamarat Hanımlarını arıyor! Bulaşıkta üstün formüllü Pril, bu amaçla Trabzonlu hanımlarla buluştu… 

Hanımların bulaşıktaki ilk tercihi Pril, hamarat hanımlarla buluşmak için Pril Roadshow etkinlikleri kapsamında ülkemizin farklı şehirlerini ziyaret etmek üzere yola çıktı. Bu amaçla özel bir araç hazırlayan Pril’in sıradaki durağı ise ülkemizin en güzel şehirlerinden Trabzon oldu. Marka yüzü Açelya Akkoyun ile birlikte 21 Ekim 2015 Çarşamba günü şehir merkezindeki meydanda Trabzonlularla buluşan Pril, burada hamarat hanımlarla birlikte çeşitli etkinlikler gerçekleştirirken aynı zamanda sürpriz hediyeler de dağıttı. Bu heyecanlı serüveni Pril’in resmi Instagram hesabından takip edebilirsiniz (@PrilTurkiye).  #enhamaratbenim

Organizasyonda Trabzonlu hanımlarla bir araya gelen Açelya Akkoyun “Benim eşim Karadenizli… Dolayısıyla ben de sizin gelininizim” dedi.  Akkoyun, “Yıl içinde tüm yönleriyle hayranı olduğum bu şehre birçok kez ziyarete gelirim. Bu şehrin doğasını da insanını da çok seviyorum. Trabzon’un mutfağı da benim için çok özel. Yaptığım yemeklere çoğu zaman Trabzon lezzetlerinden esintiler katarım. Örneğin; kılçıksız taze fasulyeyi tuzlu suda bekletip konserve yaptıktan sonra, mısır ve kırmızıbiber ekleyerek et yemeklerimde sos olarak kullanırım.” şeklinde konuştu.  

Henkel dünya çapında Çamaşır ve Ev Bakımı, Beauty Care ve Yapıştırıcı Teknolojileri olmak üzere üç iş biriminde lider markalar ve teknolojilerle faaliyet göstermektedir. 1876 yılında kurulan Henkel; Persil, Schwarzkopf ve Loctite gibi tanınmış markaları ile faaliyet göstermekte ve hem tüketici ürünleri hem de endüstriyel alanda, global olarak pek çok pazar liderliği bulunmaktadır. Tüm dünyada yaklaşık 50.000 çalışanı bulunan Henkel, 2014 mali yılında 16 milyar 400 milyon Euro’luk satış ve 2,6 milyar Euro’luk faaliyet karı gerçekleştirmiştir. Henkel imtiyazlı hisse senetleri, Almanya DAX borsa endeksine kayıtlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder